Spell fixes
This commit is contained in:
parent
a3836deefb
commit
6eb41fba9b
10
README.md
10
README.md
@ -1,6 +1,6 @@
|
|||||||
# Український переклад VA-11 Hall-A
|
# Український переклад VA-11 Hall-A
|
||||||
|
|
||||||
Ласкаво просимо до репозиторію з перекладом гри VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action українською мавою. Скоріш за все, Ви зараз тут не через бажання пограти в перекладену гру, а через бажання взяти участь безпосередньо в перекладі. Саме для Вас є кілька секцій нижче.
|
Ласкаво просимо до репозиторію з перекладом гри VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action українською мовою. Скоріш за все, Ви зараз тут не через бажання пограти в перекладену гру, а через бажання взяти участь безпосередньо в перекладі. Саме для Вас є кілька секцій нижче.
|
||||||
|
|
||||||
## Реєстрація
|
## Реєстрація
|
||||||
|
|
||||||
@ -22,16 +22,16 @@
|
|||||||
* [Code Spell Checker](https://marketplace.visualstudio.com/items?itemName=streetsidesoftware.code-spell-checker)
|
* [Code Spell Checker](https://marketplace.visualstudio.com/items?itemName=streetsidesoftware.code-spell-checker)
|
||||||
* [Code Spell Checker - Ukrainian](https://marketplace.visualstudio.com/items?itemName=streetsidesoftware.code-spell-checker-ukrainian)
|
* [Code Spell Checker - Ukrainian](https://marketplace.visualstudio.com/items?itemName=streetsidesoftware.code-spell-checker-ukrainian)
|
||||||
|
|
||||||
Після встановлення розширень можна переходити до найцікавішої частини – безпосередньо перекладу та взаємодії з файлами. У боковій панелі Ви можете знайти вкладку Source Control (віточка така), яку також можна викликати комбінацією `Ctrl+Shift+G+G`. Оберіть її та слідуйте інструкціям щоб встановити Git.
|
Після встановлення розширень можна переходити до найцікавішої частини – безпосередньо перекладу та взаємодії з файлами. У боковій панелі Ви можете знайти вкладку Source Control (гілочка така), яку також можна викликати комбінацією `Ctrl+Shift+G+G`. Оберіть її та слідуйте інструкціям щоб встановити Git.
|
||||||
|
|
||||||
Після встановлення перезапустіть редактор та знову відкрийте "віточку" – Source Control. Там з'явиться можливість клонування репозиторію. Оберіть "Клонувати репозиторій" та введіть адресу нашого репозиторію: `https://git.end-play.xyz/VA-11_Hall-A/Scripts.git`
|
Після встановлення перезапустіть редактор та знову відкрийте "гілочку" – Source Control. Там з'явиться можливість клонування репозиторію. Оберіть "Клонувати репозиторій" та введіть адресу нашого репозиторію: `https://git.end-play.xyz/VA-11_Hall-A/Scripts.git`
|
||||||
|
|
||||||
Після клонування повертайтесь до дерева проекту (`Ctrl+Shift+E` або найвища вкладка в боковому меню) та можна редагувати :)
|
Після клонування повертайтесь до дерева проекту (`Ctrl+Shift+E` або найвища вкладка в боковому меню) та можна редагувати :)
|
||||||
|
|
||||||
## Надсилання змін
|
## Надсилання змін
|
||||||
|
|
||||||
Авжеж, це все налаштування редактора було не заради лише тільки редагування тексту. Тепер ми розглянемо дещо важливіші речі. Після того, як Ви написали свої зміни в тексті – їх треба завантажити на сервер. Збережіть файл, над яким працююєте, та відкрийте Source Control. Там з'явиться лист відредагованих Вами файлів. Натисніть плюсик щоб додати їх до комміту – так називається одна одиниця надісланних змін. Комміт може включати кілька файлів одночасно. Також Ви можете розбити по одному файлу на комміт та додати кілька коммітів одночасно. Не забувайте, що текст комміту ("Message") не може бути порожнім. Напишіть туди кілька слів що було зроблено. Пам'ятайте, що кількість символів обмежена, тому пишіть по ділу. Після того, як список файлів на відправку буде порожнім, а всі файли будуть в коммітах – з'явиться кнопка "Sync Changes". Натисніть її та це відправить всі зміни відправляться на сервер.
|
Авжеж, це все налаштування редактора було не заради лише тільки редагування тексту. Тепер ми розглянемо дещо важливіші речі. Після того, як Ви написали свої зміни в тексті – їх треба завантажити на сервер. Збережіть файл, над яким працюєте, та відкрийте Source Control. Там з'явиться лист відредагованих Вами файлів. Натисніть плюсик щоб додати їх до комміту – так називається одна одиниця надісланих змін. Комміт може включати кілька файлів одночасно. Також Ви можете розбити по одному файлу на комміт та додати кілька коммітів одночасно. Не забувайте, що текст комміту ("Message") не може бути порожнім. Напишіть туди кілька слів що було зроблено. Пам'ятайте, що кількість символів обмежена, тому пишіть по ділу. Після того, як список файлів на відправку буде порожнім, а всі файли будуть в коммітах – з'явиться кнопка "Sync Changes". Натисніть її та це відправить всі зміни відправляться на сервер.
|
||||||
|
|
||||||
Вітаю з першим пушем! Тепер Ви почесний контріб'ютор проекту. Інколи синхронізуйтесь з сервером, завдяки цьому Ви будете бачити нові зміни інших учасників перекладу, а також доведеться менше вирішувати конфлікти у файлах, коли кілька людей одночасно щось редагували і треба буде клацати що залишити, а що прибрати. Це можна зробити натиснувши "Syncronize Changes" у лівому нижньому кутку редактору або тикнувши "Fetch" у меню Source Control.
|
Вітаю з першим пушем! Тепер Ви почесний контріб'ютор проекту. Інколи синхронізуйтесь з сервером, завдяки цьому Ви будете бачити нові зміни інших учасників перекладу, а також доведеться менше вирішувати конфлікти у файлах, коли кілька людей одночасно щось редагували і треба буде клацати що залишити, а що прибрати. Це можна зробити натиснувши "Synchronize Changes" у лівому нижньому кутку редактору або тикнувши "Fetch" у меню Source Control.
|
||||||
|
|
||||||
Більше інформації по тому, як користуватись гітом у VS Code Ви зможете знайти в інтернеті. Він великий, на всіх вистачить. Приємного перекладання!
|
Більше інформації по тому, як користуватись гітом у VS Code Ви зможете знайти в інтернеті. Він великий, на всіх вистачить. Приємного перекладання!
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user